Herkese merhaba dün 3.5 aylık bebeğimi sünnet ettirdim doktor yapışıklık olmaması icin bölgeye her bez değişiminde müdahalede bulunup penisi gerdirmemi söyledi. Dün çok ağladı durmadı yapamadık bugün de denedim ama maalesef sonuç aynı birazcik yapışmaya başlamış gerdirmeye çalıştığımda çığlık çığlığa ağlamaya başladı. Bu konu hakkında deneyimli annelerden yardım rica ediyorum