organikirmik tarım kredi kooperatifinde bulunan köytav markasını kullanıyoruz. Ankara üniversite veterinerlik fakültesi tarafından, serbest gezen ve antibiyotiksiz üretim ile sağlandığı için güven verdi. Fakat yine de çok fazla tüketmiyoruz. Tüm tavuk ve dondurulduğu için parçalayamıyorum tüm olarak haşlıyorum, suyunu silikon kalıplarda donduruyorum çocuk için öyle kullanıyorum. Kalan tavuğu iki gün içinde tüketiyoruz, tavuk parçalarını koymadım buzluğa hiç. 9. Aydan sonra başladık, tavuk suyunu kuskusta, pilavda ya da çorbada kullanıyorum.