organikirmik
Organik degılse asla vermememiz gerekiyor fakat organige nasıl güvenelim. Ben tavuk yemese de olur tarafındayım et yesin balık yesin protein i onlardan alsın . Ben vermedim 2 yaşında falan yedi tattı çocuğum . Organik yumurta kısmı çok önemli ama, çünkü organik olmayanlar bol miktarda östrojen yüklü erkek çocuklarında özellikle çok büyük sıkıntı altı yaşa kadar mutlaka organik yumurta verilmeli ama dediğim gibi ben tavuk tercih etmiyorum yumurtayı da güvendiğim yerden alıyorum veya organik sertifikalardan alıyorum