Şu an 2 yaş 9 aylık oldu. Krizler azaldı. Benimle ilişkisi düzeldi. Biz o dönem yeni evimize taşınmıştık. Öncesinde de uzun bir süre ev arayışındaydık. Ev bakmaya gittiğimizde çocuğu anneanneye bıraktık. Çocuktaki sıkıntılar hem yaşının verdiği şeylerdi hem de ortam değişikliğinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum şimdi. Bir de yeni evimize taşınınca onu odasında uyutmaya çalıştık (normalde bizle yatıyordu) bunların hepsi çocuğu kötü hissettirdi muhtemelen. Şimdi hala ara sıra krizleri oluyor ama daha dengeliyiz çok şükür. Dil gelişimi de önemli. Kendini daha iyi ifade etmeyi öğrendikçe daha sakin oluyor. Bir de ebeveynlerin mutlaka sakin kalması gerektiğini öğrendim yaşayarak. Çok zor ama kriz anlarında çocukla başka türlü iletişimi kurulamıyor