Arkadaşlar birinin arkasından ağlama olayı pek yok ama favori ebeveyni babası. Babasının kucağından inmek istemiyor. Babadan asla ayrılmak istemiyor.
Bir de anneannesine düşkün. Eskiden bana da düşkündü ama bi şey oldu sanki, beni pek takmıyor artık.
Aşırı derecede krizlere giren bir çocuk. Artık dayanamıyorum. Susmuyor. Eşim dışarı çıkarınca susuyor sadece.
Her istediği anında olsun istiyor. Anında yerine gelmezse kıyamet kopuyor. Bir istediği olmayınca yine krizlere giriyor. Kendini yerden yere atıyor. Ben hiçbir şekilde sakinleştiremiyorum. Bana biraz iç ferahlığı serpin lütfen… bunlar da geçer mi?