Ne almanizi değil ama ne almamanızı söyleyebilirim😃 bana el ele markanın mama sandalyesi hediye geldi ama bebeğim hiç severek oturmuyor. Kısa bir süre sonra kendini aşağıya doğru kaydırıp ağlamaya başlıyor oradan kalkmak istiyor. Gerçi mama sandalyesi ile mi alakalı daha geniş daha konforlu bir şey olsa sever miydi bilmiyorum ama benim deneyimi bu şekilde