kimbumadam 2minika Sıkıldığın için devam edemiyosun zevkli değil çünkü :) Makarnayı tek tek yemek gibi Yavaş yediğin için sindirimin kolay oluyor , ama elbette karbonhidratı şekeri yavaş yemek kilo verdirmez😂
2minika kimbumadam tabi canım yani dikkat etmek de lazım yaş pastayida yavaş yavaş ye ama gömul de demiyorum , diyetle beraber deniycez işte 😅
Kayra_68_aksaray 2minika bende biliyordum bunu duymuştum ama deneyemiyorum ekmek yemiyorum zaten 21 kere çiğneyecek çok katı şeylerde yemiyorum yediğim zaman da sanki elimden alacaklarmiş gibi homini gırtlak yıyom nasıl yapacağız ama bundan sonra dikkat edeceğim
mamacitaa_ 2minika ben o kadar sabırlı değilim ya saatlerce cigneyim sofrada oturayim yok anam. Başka bir yöntem yok muuuuuu
2minika mamacitaa_ vala diyetle beraber bunu denersek olacak gibi , başka yöntem de spora asılmak olur galiba 😅 bazı makinalar var diyetisyenlerde yağ yakıyor baya eltim gitti ordan biliyorum imkanın varsa onu da deneyebilirsin😅
Kayra_68_aksaray 2minika amman valla yemediğim içmediğim bi b*k kaldı valla zayıflayımda 30 defa çiğneyin hiç önemli değil
mamacitaa_ 2minika g5 falan mı onu da dedim daha önce ama suan maddi olarak yapamayacağım. bakalım 😅😅