Yanlış duymadınız biraz araştırdım yavaş yemenin kilo vermede etkisi çok büyükmüş, hızlı yediğimiz için doydugumuzu anlamıyoruz abartiyoruz hepsi kilo olarak dönüyor 😅 Kuzenim var 46 kilo çok zayıf evet ama buna kim dediyse çocukken 21 kere cigne öyle yut yemekleri diye takıntılı hale geldiği için hala öyle yaapr , şu ara kilo vermeye çalışıyorum bende aklima o geldi hatta konuştuk 5 6 ısırıkla doyarim üstünü yiyemem dedi ama ben bir dürüm gömerim yani 😂 neyse ben bunu deniyim dedim birkaç gündür domates bile olsa 21 olayını yaparak yiyorum gerçekten bı sure sonra tokluk hissi geliyor insan yiyemiyor , bugünde buraya yazmaya karar verdim , dün poğaça yapmıştım normalde baya yerim yani bı tane aldım tabağıma çiğne Allah çiğne yarimini yedim ve doydugumu anladım bıraktım , baya uzun yazdım ama denemek bedava , deneyenleri merakla bekliyorum 😅😅