GBGE İnanın kafaya takmayınca oluyor benim de ilk çocuğum beş yıl sonra tüp bebekle oldu çok zor bir çocuk olduğu için ikinciyi istemediğimi söyleyip dikkat de ediyordum İlk zamanlar korunduk daha sonrasında olmaz deyip bıraktık zaten hiç kafamda hamilelik yoktu Allah da biliyor ya kızım biraz daha büyüyünce belki ikinci diyordum Kızım 18 aylıkken Bir aylık hamile olduğumu öğrendim şu anda 32. haftama gidiyorum demem o ki her şeyi kafada bitiyor stres yapmayıp aklından cikardigin an oluyor ondan öncesinde çocuğum olmadığı vakit o kadar istediğim test yaptığım halde olmadığını ağladığımı biliyorum