GBGE Bende 2. Çocuğumu 1,5 yıl bekledim. Artık olmayacak dediğim vazgeçtiğim zaman geldi mucizem ama maalesef 9 haftalık kaybettim. Şunun için yazıyorum oluyormuş ama sonu güzel olsun. Aynı sizin gibiydim aynı şeyleri hissediyordum olmuyor diye çok üzülüyordum oldu ama kucağımıza alamadık ve benim için atlatması çok zor bir süreç oldu. O yüzden hayırlısı olsun kendinizi yıpratmadan akışına bırakın. Nasibi varsa zaten hiç beklemediğiniz anda da geliyor.