210624 beybitolat valla çok ciddiyim 😃 oğlum vuruyor ısırıyor ama efsane ısırıyor , sinir krizi falan geçirdiği olur engel olduğum zaman, çocuk nörolojisine randevumuz vardı sordum normal dedk 5 yaşına kadar. İnşallah o kadar uzun sürmez bu huyu .
210624 beybitolat Ayn öyle inşallah kısa sürede gecer ya. Ama sizin bebeğinizin dişleri kaşınıyor olabilir bebeklere göre dis fırçası var plastik parmaginiza takip bebeğiniz damarlarını kasıyip rahatlatabilirsjz
Kitsu beybitolat gücü bilmem ama beni yeniyor 😅 Emeklemeye başladığından beri uyanınca üstüme çıkıp ısırıyor saçımı çekiyor
210624 Kitsu masallah benim oğlum 14 aylık uyanınca üstüme çıkıyor ısırıyor vuruyor da o yüzden sordum , evde gureşiyoruz😂😂
amazontuba beybitolat kol bacak el ayak saklıyoduk biz 😁 herkesi de uyarıyodum ısırıyo diye 🤣 emziriyosanız en kötüsü memeyi ısırması oluyo
amazontuba beybitolat emzirmekten nefret ettiğim bir dönemdi😌 çok ağladım veya çığlık attım şükür geçti gitti
minikmisimben beybitolat çok iyi anlıyorum siz gülmeyin ısırınca böyle nazikçe hayır diyin çekin o zamanla bırakır inşallah gülerseniz oyuna çevirir 🥲 gülmemek çok zor ama çok tatlı oluyorlar ahshsh
beybitolat minikmisimben gsgsggsgshshs kızar gibi yaparsam ağlar diye korkuyorum bu seferde. Nazikçe hayır dersem anlar mı acaba.Analık ne zor ya hshshshsh