Ay kızlar 7 ay 14 günlük oğlum. Alttan 2 dişi çoktan çıktı yukardakilerde henüz şişme gibi bişey yok. Ama sürekli ellerimi ısırıyo. O alt 2 dişi resmen çivi gibi deliyo ya hshshshhs mesela kolumu gördüğü an kolumu tutup ellerime gidiyo yada parmaklarıma aşırı derecede ısırıyo. Bu normal mi niye yapıyo yada sizinkilerde böyle mi? Ara ara tetagil döküyorum diştir diye ama yok yani her dakka beni ısırmak istiyo