Sungerbob yagizemir44 Öyle düşünmeyin yetersiz falan değilsiniz hepimiz insanız yetemediğimiz zamanlar tabiki de olacak. Allahım şifa versin inşallah 🙏🏻 bol bol okuyun nazar olduğunu düşünüyorsanız. Bir an önce yaraları da iyileşir inşallah
alpaslanmom_ Merhabalar benim babaannemin bir tarifi vardı ben ileri derecede yanmıştım yapmıştı ve hiç iz yok mumu zeytinyağı içinde kaynatır eritirdi sonra soğumaya bırakırdı onun sürerdi hiç iz kalmaz
yagizemir44 Kuzularinanasi doktor 2 gün sonra pansuman icin gel dedi o zaman gideceğim bakalım tekrardan teşekkür ederim 💖
yagizemir44 @alpaslanmom_ @Sungerbob @simal12 @Deletedmom2987 @mamacitaa_ @ipickot24 @seros3535 kızlar çok teşekkür ederim inşallah en kısa sürede atlatırız 💖😓
bossmomm yagizemir44 ya çok üzüldüm. Çok geçmiş olsun kantaron yağı sürün iz bırakmıyor diye biliyorumm doktor uygun görürse birde fito krem
Gokce320 yagizemir44 benim oğlumun da 2 3 hafta önce yüzü yandı yüzüne ütü yapıştı çok şükür baya gitti ama hafif izi duruyo zamanla geçer dedi doktor iz geçirici krem verdi ciltleri daha çok yenilencek onların çok küçük kalmaz izi dedi
kubraadt @“yagizemir44” geçmiş olsun. O çok genç derisi kendini yeniler diye düşünüyorum. Tabi uzman biri doğru krem verir.