Yunusilann yok canm bizede dendi yok ankara hastanesi karantinada bilmem ne hergün söylüyolar sanmıyorum saklancağını bilmiyomusunuz insanları abartmayı seviyolar iştee bilemiyorum bulaşcağınıda sanmıyorum bende öyle evlatlarımızı düşünüyoruz ilk tabikide bi ara bende kafayı çok takmıştım amaa şuan fazla takmıyorum herşey olacağına varır dua etmekten başka çaremiz yok malesef