adaommm ben onları da üç gün yapmıştım. Pişirmeden hiç vermedim ya, bir yaşında ama hala pişiriyorum ben, tadımlarda yulaf unu vermiştim suda muhallebi gibi pişirerek, 10. aydan sonra o pul pul olan yulafı vermeye başladım, bazen kahvaltıda bir şey yemiyor o zaman yulafı su ile pişirip, içine muz veya şeftali karıştırarak veriyorum.