biricigiminannesi26 Bu konuda farklı uzmanların farklı görüşleri var; fakat yaygın görüş 2 yaş ve ötesi. Üstelik annenin meme kanseri riskini de azaltan bir olay emzirmek. Hem bebek hem de anne için çok sağlıklı. Koşullar uygun olmaz, süt azdır, kesilmiştir, bebekte gıda intoleransı vardır; elbette ona yapılacak birşey yok. Koşullar uygunsa devam edilebilir diye düşünüyorum. İnek sütü için söylediğiniz geçerli, sindirimi zor ve tavsiye edilmiyor.