Benimde bebeğim 26 aylık bıraktırmayı düşünüyordum, sütün yaramaz bıraktır baskısına yenik düşüp deniyorum, birden kes yoksa yapamazsın diyorlar, birkaç kez denedim fakat olmadı, ne sürersem süreyim bir süre sonra siliyor tekrar emiyor. Hatta bir gece öyle bir ağladı ki dayanamadım artık. Çocuğumun huyu değişti sanki. Birde 2 yaş sendromu var tabi. Tuvalet eğitimini tamamlamıştı fakat altına kaçırmaya başladı duygusal boşluğa düştü diye düşündüm. Bende hazır olmadığımıza karar verdim. Ve gündüz uykusunu bırakınca kesmeyi düşünüyorum. Gündüzleri yavaş yavaş azaltmaya başladım hatta yok denecek kadar az veriyorum. Sabahları bazen geç kalkıyor memeyle uyuduğu için uyutmuyorum, akşam pıt uyuyor tabiki memede 😒 nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum, bende böyle bi çözüm buldum umarım yavaş yavaş bırakır🤲🏻