berosunannesi protez yaptırmadım kendi uzunlugunu kullandk jel güçlendirme ve kalıcı oje yaptrdm hem büyük rahatlk hemde bagımlılık 😂 bu ay dinlendireyim diye bişi yaptırmadım ama kendi tırnagım normalde de ince olsugu için alışamadım bi iki tanesi kırıldı sadece. İyi yerde yaptırırsanız tırnagınız zarar görmez bence. Yaptırmamak için direniyorum bakalm ne kdr dayanıcam😂