Ben hiç anlamıyorum hiç yaptırmadım ama çok seviyorum renkli tırnaklar. Kalıcı oje ile protez tırnak arasındaki fark ne yani hangisi daha az zarar veriyor ? Bir de namaz kılıyorum abdest geçilmiyor diye yaptıramıyorum regl iken yaptırayım bari diyorum erteliyorum