Pirasalipuding prenses_annesiiii çok düşük yükselmesini takip etmelisiniz eğer hızlı bir şekilde yükselirse var ama düşüşe geçerse kimyasal gebelik olmuş olabilir
ozr42 prenses_annesiiii 5 üstünde gebelik var. Ama değeriniz düşük kanı yenileyin doktorun dediği gibi . Düşüş olursa kimyasal gebelik geçiriyorsunuz.
ipeksiiimom prenses_annesiiii her gün 2 kat artması lazım şimdi 8 ise yarın 16 diğer gün 32 diğer gün 64 gibi
mommmmyys prenses_annesiiii geç döllenme olabilir 5 üstü hamilelik var demek ama 2 güne bir 2 katı artıyorsa sağlıkla ilerliyor demektir