Şurada yazanları okuyorum da.. ne haldeyiz biz hanımlar? Aile yılı ya hani bir de bu sene mesela? Aile nasıl ayakta kalacak bu şekilde? Turkiye standartlarinda iki maas olmadan gecinmek imkansizken cocuk yap diye baskı yapan devlet, aileler, ve yaptıktan sonra ortada kalan sadece cocuk ve anneler. İşyerim 2saat uzaklıkta İnsan kaynakları diyor süt iznin icin erken cikabilirsin. Ama servis yok kendi imkanlarinla gideceksin :) ki zaten gunde 4saati yolda gecen birinin 1.5saat erken cikmasi da bir seye yaramiyor. Cocuk en az 12 saat senin yüzünü gormuyor tenini bilmiyor. Sansliysan annen veya kaynanan bakacak, hayatta degilse ya da uzaktaysa bir de elaleme emanet etme derdin var. 32.haftadan itibaren izne cikma hakkimiz varken yetsin diye 37ye kadar nefes nefese calisiyoruz kalan 8hafta yani iki aylik bir bebegi 6 ay anne sutu emmesi lazimken kendimizden mahrum birakmak zorunda kaliyoruz. Ücretsiz izin desen işsizlikten baska bir sey degil zaten. E işten cikayim desen verdigin bunca emek? Emeklilik? Kendi ekonominden mahrum edilme durumu? Sonra da derler ki evlilik oranları, nufus oranları düştü. Yahu sosyal devlet vardı arkamızda durdu da biz mi dogurmadik. Topluca aile bakanlığına yazi yazmak ses duyurmak gibi şeyler geçiyor icimden, tabi duyan olur mu bilmem..