mity işe başlama çok erken olacak ama zamanla bir düzen oturtursunuz ben de öğretmenim büyük oğlum işe başladığımda 5,5 aylıktı yarım gün çalışıyorum ben ek gıdaya başlamıştık süt sağıyordum bide meyve püresi veriyordu annem ben gelinceye kadar. Küçükken aslında daha çabuk alışıyorlar benim oğlum da ilk günlerde uyuyamamıştı emerek uyuduğu için hatta izin alıp erken gelmek zorunda kaldım ama sonra sallanarak uyumaya alıştı annem salladığında uyuyordu beni görünce emerek uyuyordu uyum sağladı bebekler çabuk uyum sağlıyor merak etmeyin. Şimdi ikizlerim var 12 aylık oldular ben bu seneyi heyet raporuyla kapatanlardanım zor oldu biraz ama resmen hastanelere yalvar yakar aldık en son parasıyla aldık öyle yerler de var