Bizdede düğünümde eşim 4 bilezik taktı 3 bilezik annemle babam taktı, 1 bilezik abim taktı çeyrekli yarımlı bir kolye taktı kız kardeşim, cumhuriyet altınlı bi kolye daha taktı annem eşimde nişanda taktığı bi kolye vardı. Düğünden sonra benim tazminatım vardı düğün takılarındaki paralarlada 2 bilezik daha aldık. Sonra hep çalışıyordum zaten yaklaşık 15 tane ajda aldık. Eşim doğum günümde çeyrekli bileklik almıştı. Şimdii ise sadece nişan kolyem, bilekliğim, küpelerim ve yüzüklerim kaldı diğerlerinin hepsi gitti ev aldık 😀