merkursavascisi_06 geçen kendi ağzımla anneme ’bu sene fıstık vermeyin onun yerine bana küpe alın zaten düğünde almamıştınız ’dedim. Ben antepliyim bizim burada gelin küpesiz, hele ki bol altınsız gelin olmaz, ben bundan mahrum bırakıldım maalesef öyle gerekti. Normalde ailemden bi lira istemem ama maddi durumları iyi gelinlerine kilo kilo altınlar masraflar yaptılar, bende dilimle kendime küpe istedim, hiç yeni gelin gibi güzel takılarım kıyafetlerim olmadı