Düğün bileziklerimi eşimin ailesi almıştı geri 2 sini vermedim annemde takmıştı 2 tane birde kayınpeder sonradan mecbur kaldı 1 tane aldı verdi. Küpem alyanslarım zincir falan vardı hepsini eşim iş kurarken ona verdim ince günlük bilekliğim kalmıştı sadece sözde aldıkları. Sonra araba bozuldu ona borçlandık ordan düze çıktık kamyon motor yedi mahvolduk dedik ya bir abi borç verdi Rabbim elini dara koymasın 🤲🏻 arabanızı satmayın dedi onun borcunu ödedik. Daha yeni 2 yıldır hemen hemen rahatız diyebilirim kışın işleri olmuyor da. İşte eşim kazandıkça kenara koyuyoruz öyle almaya başladık şükür Rabbim herkese nasip etsin. Arabamızda sıkıntı var işte onu değiştirirsek bozduracağım yine eşime veririm