bebitonunannesi_ Nasıl aldınız? Eşiniz mi hediye olarak aldı? Çok şükür eşim çalışııyor ama anca boğazımıza yetiyor, birikim de olmuyor, siz hangi parayla aldınız bilezikleri bi tüyo verseniz, bileziğe iki gündür takmış durumdayım😆
sdakbyk bebitonunannesi_ eşim ek iş yapıyor bir tanesini çeyrek biriktirerek yaptık,ikincisini de tatile gidelim dedi bende boşver bılezık alalım dedım 😅
oylesinebiri__ bebitonunannesi_ tek bilezigim var 3 4 ay önce yaptırdım kaynanamda duruyor 🤣 çeyrek ve yarımlari birleştirip üstüne nişan yüzüklerini koydum eşimin yüzüğünüde bozdurdum 🤣
bloommom bebitonunannesi_ zaten düğünde takılanların yarısı duruyordu şuanda da bende çalıştığım için her ay 5-10 gram alıyorum 2-3 ayın sonunda ajda yaptırıyorum
binnur37 bebitonunannesi_ Hiç altın derdim yok takı olsun yeter başka derdim yokmuş gibi burda altınımın olmamasını dert edemem çelik alıp takıyorum miss…
hazale966 bebitonunannesi_ 4 ajdam var eşim aldı. Kendi işi ekstra para kaldıgı ay alıyor biz kızımıza yatırım icin alıyoruz aslında çeyrek veya gram evde dursun istemiyorum kolumda görmek istediğim icin bilezikten yana kullanıyorum hakkımı ilerde lazım oldugunda illaki değer kazanır uzun vadede hemde kullanmış oluyorum
bebitonunannesi_ hazale966 yaa, eminim eşim alabilse o da alır, inşallah Rabbim bana da ajda bilezikler versin
Kalimbanne bebitonunannesi_ bir tane bileziğim var ( düğünde takılanlar ev almak için satıldı) onu da kayınpederim ex eltime evlenme teklif edildiği zaman taktı. Çok şaşırdım hiç beklemediğim bir zamandı. Hiç kıskançlık işlerine girmem çünkü eltimin evlilik teklifini ben hazırlamıştım. Kıymet bilmedi kendisi 😅 neyseeee sağolsun babam taktı öyle. Onu ajdaya çevirmeyi düşünüyorum o kadar eder sanırım. Günlük takacağım 🤭🤣 asla bilezik insanı değilim ama yengemle gördüm hoşuma gitti herşeyle gidiyor gerçekten
aycaunalsimsek bebitonunannesi_ düğünümde 15 bilezik takılmıştı toplam ( kendi ailem ve eşim taktı) onlar günlük kullanıma uygun olmadığı için takılmıyor ama ben üç beş para biriktiriyorum daha sonra onunla gram yada çeyrek alıyorum sonra ajda yaptırıyorum. 8 aylık oğlum var ona da hediye olarak gram çeyrek falan gelmişti onları da ajda yaptırdım, öbür türlü para harcanıp gidiyor bilezik olunca kıyamıyor insan 😂
bebitonunannesi_ aycaunalsimsek düğünümde 15 bilezik 😳 Rabbim daha çok versin bacım, bizim gelinin kollarına da bi akıtma, saat, künye, 10 tane bilezik takıldı, kemer boyundakilee elindekileri kulağındakileri de saymıyorum, bende işte iki çift bileziği eşime yapttırana kadar canımız çikti
esrarengiz1i bebitonunannesi_ benim bileziklerim var ama asla takmıyorum sadece düğünlerde o da kaynanam ısrarı üzerine takarım . Çocuklar çekiştiriyor diye küpe bile takamıyorum
minniks bebitonunannesi_ dugunden bi bilezigim kalmıstı onu bozdum ustunude esim tamamladı 2022 yılında baget kelepce aldım ama suan ceyrek bile almak guc yanii kızım 2.5 yasında ona 3 bilezik yaptı simdi 2. kız yolda bakalım ona neler yapcak esim bana bisey yok artık 🤣🤣
zynprvlfsn bebitonunannesi_ İlk bileziği mi mesai arkadaşlarım ile güne girmiştim o şekilde almıştım, ikinci bileziği eşim bir coine girmişti, kâr yapınca hemen 10 gram bilezik parası attırmıştım hesabıma, 3 ve 4.bileziği maaşlarımızla almıştım, 5 ve 6.bileziğimi banka promosyonu ile almıştım şu an elimde hiç yok ev alırken sattık, önce sağlık gerisi gelir yavaş yavaş.
aycaunalsimsek bebitonunannesi_ Valla Allah ağız tadıyla evinde eşinle çocuğunla sağlıklı bir şekilde oturmayı nasip etsin de bacım gerisi boş, dünya malı dünya da kalıyor, inşallah birikim yapabilirsiniz de kolaylıkla, sende koluna takarsın bilezikleri