Sol göğsümle alakalı daha önce de yazılarım olmuştu ve çok canım acıyor artık. Sol göğsüm sağ göğsümden daha büyük sanırım el alışkanlığı solu daha çok emzirdiğim için öyle oldu. Ve sol göğsümdeki süt tazyikli fışkırarak geliyor sağdakinin aksine. 2 gün önce de göğsümde hafif bir şişme vardı bebek emdikçe azalmıştı ancak dün birden o göğsüm taş kesildi ve çevresinde yumrular oluştu inanılmaz şekilde ağrıyor ve meme ucum yara olduğu için ağlaya ağlaya emziriyorum. Mastit miyim emin olamadım çünkü mastit olanlar sütün akmadığını kanal açılınca aktığını söylemiş halbuki ben göğsü yumuşatmak için elimle sağım yaptığımda tek seferde 80 ml süt çıktı. Halihazırdaki durumum ne ve ne yapmalıyım lütfen yardım edin dayanılmaz ağrıyor doktora gitmek istemiyorum şu an için.
Bu arada sabah sıcak havlu ile masaj yaptı eşim ve sağım yaptım sonra da bebeği emzirdim göğsüm yumuşadı uyuyuyp uyanınca tekrsr taş kesildiğini gördüm