Efe_momm O size kalmış bir şey maddi olanaklar yeterince sabır ve özveri verecekmisin vs vs ben bunları göz önüne alarak istemiyorum ikinciyi ama sizin olmuş artık Rabbim veriyorsa size de kolaylık verecektir elbet
Eylul301023 minnakanne5 22 aylık oğlum 2 ay sonra doğumum var plansız oldu bizimde hala tam alışamadım bakalım doğunca neler olucak diye düşünüyorum 😂
minnakanne5 Eylul301023 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah iki çocuğu da sağlıklı sıhhatli büyütürsünüz🤲
Bir-prens-annesiii minnakanne5 oğlum martta 3 yaş olucak ben ikinciyi düşünemiyorum ama kazayla başıma gelse kabullenir kendimi alıştırırdım size de hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
aslanmomy minnakanne5 kaygılanmayın zaman su misali akıp gidiyor bizde 2. Çocuğu düşünüyoruz oğlum 3 yaşında hep 2 çocuk istiyordum hemencecik büyüyorlar böylesi daha hayırlıymış
loveboymomy minnakanne5 hayırlı olsun inşallah benim ikinci çocuğum 13 sene sonra oldu. Ayrıca bir de kolik bebek . O kadar zor ki yaş aralığı fazla olunca . Bizim de supriz bı gebelikti. Hazır mıydım bilmiyorum ama alisiyoruz :)
reyhanmercann minnakanne5 kuzum senden büyük, bırısı olduğumu düşünerek nacızane fikrim yazıyorum rabbımın bı bıldıgı varkı sana onu nasıp etmıs ne güzel işte bı kardesı olacak yanlız kalmayacak hayatta birilerine ihtiyaç duyarsa oda kardesı olur 🥰
minnakanne5 reyhanmercann annemde öyle dedi bugun onun nasibi yiyecek ekmeği varmış dedi sağolun yorumunuz için teşekkür ederim