oykununanneesi Bende sizin gibi düşünüyorum sonra diyorum ki bu kadar aciz misin, herkes 2-3 yapıyor bakıyor. Sen neden korkaksın bu kadar. Herkese özeniyorum ama yokkk içimden gelmiyor ya. Hamileliği, doğurması, dertleri bitmiyor. Diyolar az büyüsün kurtulursun ama , evlat ömür boyu yük insana .