ebrarrdemmmiir rica ederim birde krizleri olursa pes etmeyin devam edin bir daha bıraktıramazsınız, ilk sarılmayı denediğinizde yada kucağınıza aldığınızda hala artıyorsa bırakın hiç dokunmayın, benimki ilgilendikçe çıldırdı bende kendi haline bırakıp mutfakta bekledim sakinleşince geldi sarıldı,, biz önceden bir defa bıraktığımız da yarım gün meme vermemiştim sonra dayanamayıp verdim ve ondan cesaret alıp birdaha veririm diye bile bile çıldırdı vermeyince daha da çıldırdı ama bu defa sabrettim vermedim çok şükür,,, ve memeyi sıktığında sütün kesildi diye ve artık süt gelmiyor diye de emmesine izin vermeyin çünkü başa dönersiniz bize göre kesildi sandığımız hala devam ediyor olabilirmiş ve tamamen memeyi unutmuyorlar arada bir gelip yapışıyorlar biz bugün 28 gün oldu 2-3 gündür yaklaşmayan oğlum bu sabah emmeye çalıştı izin vermedim … Kolay gelsin iyi günler