ebrarrdemmmiir ben de Kasım ayında 2 yaşına girecek kızıma bıraktırmayı düşünüyorum, gece çok uyanıyor. Emmeden uyumaz. Bir de emip yatağına koyuyorum uyumuyor da ek olarak sallıyorum uyusun diye. Ben şöyle ilerliyorum. Önce dışarıda emzirmeyi tamamen kestim. Sen artık büyüdün, dışarıda abi ablalar var memeleri görmesinler ayıp olur dedim. Dışarıda asla emzirmedim. Sonra gündüz emzirmelerini iyice azalttım. Şimdi de sürekli sen büyüdün, yürüyorsun, konuşuyorsun, dişlerin var , yemek yiyorsun. Süre ihtiyacın yok, sütü küçük bebekler içer, süt seni büyüttü diye sürekli konuşuyorum. Devamında da tamamen kesicem ama nasıl yapıcam ben de bilmiyorum alalh büyük inşallah kolay geçen bir süreç olur