minikfasulyemm mavigibibakti clooe markası organik bir ürün çok memnunum çok güzel nemlendiriyo yağı ile birlikte kullanıyorum
Annelercicektir mihrecansu bioderma çok çok iyi geldi bize doktor egzamaları bulamadı o derece sönük ve nemliydi
ilay-mom annemiyimneyim merhaba, 2 aylık olduğundan beri kullanıyorum suan 13 aylık cok memnunum doktorunuz mu önerdi size de
annemiyimneyim ilay-mom evet doktor önerdi. Bebeğim üç buöuk aylık, atopik dermatit olduğunu söyledi. Bugün kullanmaya başladık inşallah biz de memnun kalırız.
ilay-mom annemiyimneyim anladım bizim öyle bir sorunumuz yok hiç olmadı da bende neden bunu yazdı anlamadım eczacı da çok şaşırdı söyleyince daha uygun fiyatlı da alsam olurmuş bende sonradan öğrendim atopik ciltlere cok iyi geldiğini