mavigibibakti yorumda onerilenlerle ayni urun mu bilmiyorum ama bence incia var cok kalin yapili oldugu icin hic kullanamadim dunya para verdim oyle duruyo ve kotu de kokuyor. Ben mustela losyon kullaniyorum hafif bir urun ama gerekmedikce kullanmam rutin degildir yani. Eger kuru atopik bi cildi varsa yeterli gelmeyebilir.