princessmom_ momas benim kızımda 10,5 kilo hep 1-2 yaş alırım öyle aşırı bolda olmuyor bence 18-24 ay alın zaten 2-3 aya daha da kilo alır ☺️
Rabiiul momas yazlıkları da öyle yaptım 9-12 ve 12-18 olarak altları da giyisiriyorum üstleri de akşam çıkarsam üstüne hırka alıyorum 12-18 alsam ocağa kadar giyinecek 18-24 alsam ocağa kadar çocuğa bir şey giydiremeyeceğim kdkekdkdke