Samsung da kullandım iPhone da…en iyisi Nokia 3310 dermişim 😃 ne varsa eskilerde var şişedeydim valla o telefon kaç kez yerlere duvarlara düştü yine de en ufak çizik görmedi bi şarj ederdim kaç gün şarj bitmezdi şimdi iPhone hergün ediyorum🤦♀️
Şaka bi yana apple kalitesinden şaşmam