ebruasell şarjı bana yetiyor yani mutlaka her telefon gündw bir kez şarjda kalıyor ilerde pil sağlığı düşüyor bazı telefonlarda ondada doğru kullanım uygulanmadığı için hemen yıpranıyoe. Telefonu şarjı dolmadan sürekli tak çıkar yapmamak gerek. Şarjı 20 olmadan hemen şarja takmamak gerek 100 olmadan almamak gerek şarjdayken video izlememek gerek yada telefonla oynamamak lazım birde eşim hep şey der ayda falan birkere tamamen bitirir şarjını öyle doldurur batarya sağlığı için bunlar önemli ama hepimiz sabırsız olduğumuz için bunlara dikkat edemiyoruz bende dahil 😂 kuzenim telefonunu bu şekil kullandı 5 yıl birkez aervis dahi görmedi cok özenerek baktı telefonuna ve cok memnundu