edayilmaz sheila benim oğlum da kepçeliğe doğru gidiyor du şuan 9 aylık 4 aylıkken kulak bantları kullandık (Trendyol dan aldım ) baya baya düzelttik şükür
meltemanneoldu bekt55_ evet ben de öyle kestim yapıştırdım şimdilik güzel.duruyor düzelsin ya kız bebişim ileride demesin anne niye önlem almadın diye