sheila Oglum 6 aylik. Yeni dogdugunda kulaginda hic bir kepcelik yoktu. Sonradan sanirim ustune yatti bir kac kere. Ben farkettikce hep duzelttim ama her defasinda hep kivriliyor yatarken. Oyle oyle kepce oldu cocugun bir kulagi. Bu nasil duzelecek:(
birerkekbirkizannesii sheila benim kızım da Kepçelik var doktora ben söyledim yatmakla alakası yok genetik dedi benim eşimde de Kepçelik var kızımın kulağına benziyor yapacak hiçbir şey yok ne yapabiliriz ki
busra8788 sheila benim oğlumda böyle oldu hep kulağı kıvrık yattı ben düzelttim o kıvırdı derken bi kulağı daha kepçe. 2 doktora sordum ikiside hiçbişe yapamazsın dedi bantlar var dedim kullanma kıkırdak yapısını bozarsın ilerde küçük bi operasyonla halledilir dedi. Üzülüyorum keşke olmasaydı ama oldu işte
busraufukilbilge sheila kuzenim kizina bandana takuyordu surekli oyle engelemisti oda kepce olcak gibiydi suan degil 😂
sheila birerkekbirkizannesii esimde de bende de hatta ikimizin ailesinde de hic kepce olan yok. Genetik olamaz diye dusunuyorum. Birkac kere ustune yattigini gordum. Ondan sonra dikkat etmeye basladim her defasinda ustune yatiyor. Duzeltmeye basladim ama is isten gecti.
sheila birerkekbirkizannesii esimde de bende de hatta ikimizin ailesinde de hic kepce olan yok. Genetik olamaz diye dusunuyorum. Birkac kere ustune yattigini gordum. Ondan sonra dikkat etmeye basladim her defasinda ustune yatiyor. Duzeltmeye basladim ama is isten gecti.
aliasaf78 Benim oğlum da 7 aylık o da yatmaktan kaynaklı kepçe oldu ve kulağını kıvırmadan asla uyumuyor ne eşimde ne de bende asla keçelik yok ama işte böyle oldu ne kadar uğraşsam da düzelmiyor
bekt55_ sheila trendyoldan aldım 3 aylıktan kullanmaya uygun büyük olduğu için ben kesiyorum kulağı yapıştırıyorum çıkana kadar duruyor baya düzeldi hiç bı sorun yaşamadım 2 ay oldu kullanıyorum
sheila busra8788 ben de uzuluyorum sirf yatarken kivrildigi icin kepce olacak diye. Bandana takmak mantikliymis ama oyle mi denesem gec mi kaldim bilmiyorum
sheila busraufukilbilge evet hic aklima gelmemisti. Erkek cocugu ama olsun kim gorecek bandana taksam evde😂 ne zaman takti acaba ne zaman duzeldi? Ben gec kalmis olabilir miyim ki
busra8788 sheila bandana aldık biz ama oğlum durdurmadı kafasında ilk 6 ay içinde daha iyi olurdu bandana biraz geç oldu sanki
busraufukilbilge sheila tam zamanini hatirlamiyorum ama sizinkiyle ayni zamanlar olabilir belki oncesi , sizde deneyim gec kalmis sayilmazsiniz 🥰
meltemanneoldu bekt55_ merhaba ben de trendyoldan aldim bugun geldi yapıştırdım düzeldi mi acaba sızınkinın kulağı yoksa yapmayayım mi
meltemanneoldu bekt55_ benimki de uyurken kivrildi hep o yüzden kepçe oldu 3 aylık daha bebeğim ben de kullancam bakalım düzelir inşallah
bekt55_ meltemanneoldu bizimki de o şekilde oldu tek kulak kepçeydi düzeldi memnunum hiç cikartmadim kulagi göre kestim yapıştırdım çıkana kadar ben cikartmiyordum
meltemanneoldu bekt55_ evet ben de öyle kestim yapıştırdım şimdilik güzel.duruyor düzelsin ya kız bebişim ileride demesin anne niye önlem almadın diye