Rabiiul aslında normal, tanesi 300 gibi bir şey. Ben öyle toplu almıyorum ve bu sene yerel bir mağaza keşfettim, kalitesi orta ama fiyatlar düşük. 100 liraya tişörtler, 180e eşofman altları aldım. Bir de büyük almıyorum tam üstüne göre alıyorum güzel durması için, tek sezon giyecek. Tek bir yere bağlı kalmamak lazım diye düşünüyorum, dış kıyafet hırka yelek mont bunları lcw bakarım