Rabiiul bence gayet uygun. Ben hep HM den alıyorum indirim zamanlarını takip ediyorum. Kurutmada çekmiyor yıpranmıyor evet biraz LCW ye göre pahalı ama yinede kalitesinden çok memnunum. Bende 3 takım sonra 3 tane üst ayrı 3 tane alt 1 tane kolsuz mont yelek 4 tane kısa kollu zıbın aldım 5.500 ( benimki 14 parça be zaten 4 tanesi zıbın seninki gayet uygun olmuş oluyor ) gibi bir rakam verdim bir kaç eksiğimiz daha var onlarıda önümüzdeki ay alacağım.