Pamukhanim_ Rabiiul zıbın altına ince uzun pijama altı giydiriyorum evin içi 28 derece gösteriyor ama biraz serin oluyor
birerkekbirkizannesii Rabiiul üstünü hıc örtmüyor tulum alıcam uyku tulumu ama bıraz daha beklıyorum tulum ıcın kı 1 tog alayım. Suan zıbın kısa kollu tısort ve uzun pıjama gıydırıyorum gündüz ise bazen kısa tulum giydiriyorum bazen de zıbınla duruyor
aslhnkrts Rabiiul yaşadığım yer hala sıcak ama geceleri hafif serin kilimayı kapatıp sadcee zıbınla yatırıyorum
ikibaloglanannesi Rabiiul Kısa kollu zıbın+kısa şort giydiriyordum ikisine de şimdi sabaha karşı soğumaya başladığı için Kısa kol zıbın+ince uzun alt Çorapsızlar.
prensesdiana Rabiiul baya serin oluyo bizim burası da o yüzden uzun kollu tulumlara geçtik biz gece yatarken ben de tişört içine atlet ve pijama altı giyiyorum şort falan giyemiyorum dizlerim üşüyo 😂