Rabiiul burasi mewsim normallerinde halen klimada oda ısında açık halen alt ust yarım pijama gudiriyorum.örterim uzerini ama açıyor 23 24ün altına düşmuyorsa oda ısısı bi sorun yaşamiyoruz..kışin zaten uyku tulumu kullanıyorum soğuyunca.yada yazlık uyku tulumu gecislerde.