Sizi çok iyi anlıyorum her gece kızım uyuduğunda ben de bağırdıım mi onu üzdüm mü diye vicdan azabı çekiyorum. 2 yalından sonra bu durum çok fazla yaşanmaya başladı beni de çok üzüyor. Zayıf olması önemli değil sizi anlıyorum tabi ki yedirmek beslemek istiyorsunuz. Siz seçenekleri sunun öyle çeşit çeşit hazırlamayın her öğünde bir çeşit olacak şekilde verin. İsizn istediğiniz kadar yemeyecektir zaten bir iki kaşık alsa bile yeter. Emzirerek uyutuyorsanız uyandığında daha aç olacaktır yataktan çıkmadan meme vermeyin ek gıdasını hazır edip verin. Memeyi bırakınca güzel yiyorlar merak etmeyin. Sağlıklı olsunlar varsın zayıf olsun