Fasulyecik aynenbenim Dışı bu şekilde iki türlüsü var ama doktor bunu yazdı. İçinden şırınga çıkıyor 5ml sabah aç karnına 2.5ml veriyorum sonra akşam yemeğinden önce 2.5ml veriyorum. B12düşükse iğne formunda b12yazdı haftada bir ampulü kırıp yarım olacak şekilde içiriyoruz
Fasulyecik hsnklkn ben haftada bir balık birde bir kere balık yağı veriyorum + her gün yoğurt bizimde kilomuz normal ilerliyor şuan ama bunlar hep faydalı şeyler
Fasulyecik aynenbenim şifa olsun inşallah, kilosuna çok takılmamaya çalışıyorum sürekli diş çıkartıyor artı olarak felaket hareketli bir bebek şuan için önemli olan boyu ileride mutlaka kilo alırlar🥰
hsnklkn @Fasulyecik balık yağı bi yaştan sonra verilmiyor mu her sabah yoğurt vermeye çalışıyorum ama balık nadiren
Fasulyecik hsnklkn doktor yarım çay kaşığı kadar verebileceğimi söyledi haftada bir kez o şekilde vermeye özen gösteriyorum, cumartesi günleride balık yediriyorum donuk dolabından alıyorum en kötü🥲
Sermec27 balkizimcicekkiz Robottan çekip muhallebi tarzı bir seyin içine koyuyorum kücük oğluma büyük oğluma da kaşıkla veriyorum
Fasulyecik didoece her kafasına estiğinde emdiği için yazmamıştım😂 gün içerisinde ne zaman emmek istese emziriyorum
Fasulyecik Mnktrtaaa evet maalesef zorla çünkü iki kutu antibiyotik içmesi lazımdı artık tiksindi yavrum