Kızlar bebeğim 10.5aylık yaklaşık üç aydır boy kilo alımı durmuştu yedinci ayından itibaren kilosu 8.400 boyu 70cm kalmıştı. En son dayanamayıp doktoru değiştirdim vitamin takviyelerini değiştirdi kan değerleri düşüktü (demir, d vit. B12) yenilerini yazdı 21günde çok şükür faydasını gördüm . Şuan anlık 8.700 -71cm çıktı. Rutinimizi yazıyorum faydalanmak isteyen olur belki
-Kalkınca aç karna demir ilacı yarım ölçek
-kahvaltı
-bir saat sonra udi hindi yağı 1çk (şuan hasta o yüzden veriyorum)
-Öğle uykusundan sonra yemek
-d vitamini
-ara öğün
-yemekten önce yarım ölçü demir ilacı
-akşam yemeği ve kapanış
-haftada bir balık yediriyorum bir kerede balık yağı veriyorum
-haftada bir yarım b12 veriyorum
21günlük sürecimiz böyle umarım birilerine faydası olur