betamom bebeğim mamayla besleniyor ama babasına bebek bakma konusunda güvenmiyorum maalesef. Çünkü çocuk bakma anlayışı ana kucağına koyup karşısında telefonla oynamak😅 kızım daha küçük oyundan pek anlamıyor ama ben elimden geldiğince oynatmaya çalışıyorum hiç olmazsa şarkı söylüyorum kucağıma alıp dans ediyorum vs. Aslında işe başlasam birkaç saat çalışacağım az ders alıp. Ama bu sefer de işte yorulup çocuğuma enerjim kalmazsa diye endişe duyuyorum. Anne olmak gerçekten zormuş😅