Ben de öğretmenim bebeğim 3 aylık olacak birkaç gün sonra. Aslında çalışmasam olur maddi olarak bir sıkıntı olmaz ama ben sürekli evde olup çocuk bakınca çok bunalıyorum. Bazen de böyle hissettiğim için kendime kızıyorum 😔 eğer işe başlarsam eşimle dönüşümlü olarak bakacağız o da öğretmen ve ders programlarımızı ona göre ayarlatacağız. Eğer ben çalışmazsam tüm gün bende olacak çünkü eşim dershane,kurs vb. Yerlerde ekstra çalışacak. Ne yapacağımı bilmiyorum okulların açılmasına da az kaldı