barbiee_ Meri-Mel anladım canım teşekkür ederim E bu beloc ben bir süre kullanacam böyle diğer değerlerimi bozacak mı
Deletedmom_289 barbiee_ canım doktor bana demişti düşük olması iyi diye yeterki yüksek çıkmasın demişti. Yğne en iyisini canım doktor bilir
princessmom_ barbiee_ ben sağlık ocağına verdim tam kan olarak hepsi güzel çıkmış bi bu böyleydi ama doktor hiçbirşey demedi gayet iyi sonuçların dedi önemli bişi olsa söylerdi heralde 😌
tuana303_ barbiee_ kalp damarlarında küçük plaklar vardı diye banada suanlik bişey yok sadece o hapları verdi
tuana303_ barbiee_ evet kardiritim 12.5 kullanıyordum doktor onu bırakmamı söyledi şuan bunla devam ediyorum
barbiee_ tuana303_ çok geçmiş olsun senin tahlilde değerin kaçtı neye göre verdi ilacı sana ne şikayetin vardı