mikrofon0 gizemensaraybar vücuttan sor atılıyor onu biliyorum ama en doğru olan sağlıkçı birine danışmak
mikrofon0 gizemensaraybar gerek yok ben 40 dan itibaren kullanmaya başladım hatta kananam olması lazım mı dedim doktora oyle bir sey yok doğumdan sonra regl olmaya da bilirsin demişti 1 yaşında hâlâ kullanıyorum
gizemensaraybar nurzenkin canım çok ters bir zamana denk geldi bundan 2 gün önce leke geldi kan sonra kesildi ertesi gün bir daha geldi yine kesildi adet oldummu olmadimmi onuda bilmiyorum o yüzden biraz tedirginim
nurzenkin gizemensaraybar bı kan ver istersen için rahat olsun bende böyle bı sorun yaşadım kanama konusunda emzirme kaynaklı düzensizlik olabileceğini söyledi ebe kan verdim negatif çıktı
nurzenkin gizemensaraybar hamilelik gibi bir durumun varsa bebeğe zarar vermez mi ertesi gün hapı Allah korusun bı engel vs gibi
mikrofon0 elifbarcin65 emziriyorum zyland kullandim 2 ay kanama cok yaptı Qlairista kullanıyorum memnunum ama cok dikkat etmek lazım bir gün unuttum 20 gündür kanamam var 1 yılda bir kez 🫠
melikejdkdkd İlk için almak olsun hapı, ne kadar erken o kadar etkili, bu arada doğum kontrol hapıda zylanda kullanabilrisim emzirem anne hapı
gizemensaraybar perla_ adet görüp görmediğimi bilmiyorum bundan 2 gün önce leke şeklinde geldi kesildi ertesi gün geldi şuanda yok adet olmusmuyumdir