gizemensaraybar Kızlar prezervatif içimde kaldı hamile kalirmiyim çok korkuyorum emziriyorum da ertesi gün hapı fayda edermi yarın sabah kullansam
Arife-57 gizemensaraybar hormon bozukluğu olan kadınlarda hap işe yaramıyor ikincisi hapı ya öncesinde yada hemen sonrasında kullanılması gerekli sabaha kadar hamile kalabilirsiniz bende ertesi günü sabahı aldım hamile kalmıştım nöbet çi eczaneden aldırıp hemen kullanırsanız daha iyi olur sizin için
gizemensaraybar 1prens1prenses_ evet malesef çok afedersiniz ilişkimiz bittikten sonra kaldı çıkardım bende
Mel93 gizemensaraybar aaaa çok geçmiş olsun benimde geçen yırtıldı ella aldım kullandım kurbanlık koyun gibi bekliyorum
Mel93 gizemensaraybar valla bacım benim kız 3 buçuk yaşında ben bile korkuyorum size çok hak veriyorum 🥲🥲
gizemensaraybar ftmglkg ay inşallah ya internette ertesi gün hapı kullanıp hamile kalan çok yazıyor 🤦🏻♀️ bu internet beni korkutuyor
ss81 gizemensaraybar yorumlara aldanıp kullanmamazlık yapmayın ben 6 saat içinde ella kullanmak zorunda kaldım mesela en son 26 haziranda regl olmuştum daha yeni regl oldum gecikme oldu ama hamile kalmamışım hemde yumurtlama dönemimdi
gizemensaraybar Arife-57 korktum şuan 😣 arabamız yok yakınlarda nöbetçi eczanede yok inşallah hamile kalmam ya
gizemensaraybar Bir-prens-annesiii sprial değil de doğum kontrol hapı kullanmak istiyorum doktorum da bebeğimin 6 aylık olması lazım dedi bekliyorim
mikrofon0 gizemensaraybar gerek yok ben 40 dan itibaren kullanmaya başladım hatta kananam olması lazım mı dedim doktora oyle bir sey yok doğumdan sonra regl olmaya da bilirsin demişti 1 yaşında hâlâ kullanıyorum